Care a fost nunta ta, ce ai schimba pe forumul femeilor

Nunta mea.
proprii bani a fost cheltuit cel puțin, putem spune cu siguranță că nunta plătit. Am avut o rochie de mireasa pe care am luat de închiriat pentru o sumă nominală, El a lucrat în salonul de nunta la momentul respectiv, un costum de mire cumpărat cu speranța că el va purta după. Ceremonially pictat pe o coadă de vineri dimineața. Orașul nu a patinat într-o rochie de mireasa cu flori în Lido pe Yakub Kolas taxied mânca, deoarece a fost necesar să-și petreacă timpul la ora 18.00. Până la acel moment, a rămas la soțul acasă svoideteley a fost adormit, deoarece în ajunul a două foarte obosit de agitația și pregătirile. Până la ora 18.00 ne-am dus la casa lui, în cazul în care părinții noștri pus masa doar pentru rude apropiate - 10 persoane. Și la 21.30 ne-am dus la sauna, unde ne așteptau prieteni. Am cumpărat totul pe masă (alimente, alcool), iar chiria sauna plătit de clubbing prieteni în loc de cadouri. Pool trenazherka, biliard, saună, jocuri și concursuri inventate de prietenul meu - timpul petrecut cu distracție. Asta e toata nunta. De asemenea, nu oricare dintre a doua și a treia zi - a investit în 1 zi și nu orice cheltuieli mari. În loc de fotograf - m-am ajustat apoi și adaugă un fundal fotografie fotografii de prieteni și rude, în loc de Toastmasters - iubita, în loc de bucătari - Sunt în drept, în loc de muzicieni - un magnetofon. tot ceea ce a fost aranjat, ca rochie prețuite am avut, album de nunta am făcut o plimbare în oraș rochie, dar. ceea ce pare rău, astfel că nu a fost neadine cu soțul ei în această zi.

Am avut o nunta pentru 35 de persoane. Numai cei mai cei, rude și prieteni veseli și rude iubit. registratură, mers pe jos în jurul orașului, fotossessiya, restaurant - totul a fost. Și totul a fost atât de frumos încât îmi amintesc nunta cu mare entuziasm pentru intreaga zi nimeni nu, chiar un pic, zaminochki. Desigur, cu organizația financiar ne-a ajutat părinții foarte mult, toate problemele organizatorice a preluat martorul - pentru care vă mulțumesc foarte mult! Și după tot acest tam-tam - o luna de miere! Am visat despre o nunta, si am luat-o! Dar cel mai important lucru nu este ceea ce o nuntă, și faptul că doi oameni se iubesc și doresc să fie împreună pentru totdeauna. Iar patosul nunta - este doar un spectacol pentru oaspeții Cei care înțeleg vor fi mai admirată dacă vei trăi 50 de ani de căsătorie și dragoste, mai degrabă decât „prăvăliș“ de mașini, etc. Aceasta este o celebrare a două inimi iubitoare!

Cred că perfectă nunta ta))

În primul rând planificat „la fel ca toți ceilalți“ - că un om de 50, un restaurant-Toastmaster. Și apoi m-am așezat și înmulțit 50 până la 50 de dolari, care urma să fie lăsat în restaurant. Sa întâmplat în 2500, plus un prăjitor de pâine. Am parul de pe capul meu a stat la capăt cu groază!

Am sugerat soțul ei pentru a limita cina de familie pentru 10 persoane (noi, părinții, bunicii, martori), și orice altceva să-și petreacă luna de miere. În cele din urmă, într-un fel încă mai am invitat 20 =))))) Dar nu a fost critic. Plus țineți nunta a avut prietenul nostru de plăcere. DJ, de asemenea, a devenit un prieten.

Am cusut o rochie la comanda, dar cu condiția ca o voi reveni la salon după nuntă. Sa dovedit în vremuri de buget decât prietenele mele, care pentru un motiv sau altul au răscumpărat costumele. Un fotograf, coafor, make-up artist a decis să nu pentru a economisi bani - o mai scump.

Bouquet am făcut sora martor (ea a fost un florar cu gust excelent) - de fapt, a fost un alt cadou pentru mine de la un prieten))

am pictat a fost 16.40. Pentru că am dormit bine în dimineața, în liniște adunat. Apoi, cu toți prietenii (10 persoane). Ne-am dus la Gorky Park - și au unele pofotkatsya distractiv. Îmi amintesc încă cu plăcere, așa cum am în rochie luxuriantă-luxuriantă a intrat în mașină pe circuitul și roata faimos răsucite)))

Ei bine, apoi pictat, restaurant - ca un moment de timp a trecut. Și apoi ne-am dus la o plimbare cu prietenii pe noaptea de Bulevardul Independenței, a suflat heliu de bile și a cântat voci amuzante.

A doua zi am avut o nuntă. După el, pur și simplu ne-am așezat încă acasă Kompashki - în ciuda faptului că produsele alimentare în restaurant au încercat să comande fără fanatism, rămâne în continuare masina toate vkusnyashek)

Dar a doua zi, după care ne-am dus în luna de miere în Italia :)