Cu copii în București, care călătoresc cu copii

Ceea ce trebuie să facem?

Cu acest hotel sortate. Acum bilete.

Avionul rapid, dar scumpe, masina ieftin, dar pentru o lungă perioadă de timp, plus pluta pe o noapte de vineri, la marginea Moscovei. motonavele de la Moscova la Sankt-Petersburg nu merg. ))) Este necesar să se antreneze.

De rezervare on-line am refuzat, ne-am decis pe loc (la stația) pentru a orienta ce tren și cât de mult va merge.

Saci ne-am adunat pentru o oră. Așa că ne-o dorim cât mai repede posibil pentru a călători de la Moscova la Sankt-Petersburg. )))

Au luat doar ceea ce ai nevoie:

• - 2 copii (3 ani și 7 luni.)))
  • - documente: pașaport și dovezi
  • - cărucioare 2 și pelerine de ploaie
  • - mai multe seturi de haine de schimb (pantaloni scurți, șosete, tricouri, etc.)
  • - gadget-uri și un aparat foto pentru imagini de înaltă calitate,
  • - numerar.

Înainte de Leningrad w / w stație recuperează metrou, astfel încât cât mai repede și fără complicații. Dar, la stația ne așteptam o surpriză.

Am ajuns la stația de la ora 20:00, iar trenul următor era de așteptat numai la 2:00. Dar nu a fost încă o opțiune - să plece mai devreme posibil, dar cu stația de cale ferată Kursk. )))

Distanța dintre stațiile se află la aproximativ 5 km. Din moment ce am avut o multime de timp, am mers pe jos, și masterizat distanța în aproximativ 1 oră.

Mergem pe jos. Între stația de Leningrad și Kursk

La stația Kursk, ni sa spus că biletele sunt, dar numai în 23:40 și locul în diferite vagoane de tren. Ce să fac?

Dorința de a apărea mâine în St. Petersburg a depășit toate inconvenientele și dificultățile. Am cumpărat biletele, și așteptările noastre pentru a lumina într-un fel în sus, ne-am dus la mama camerei și copilul la gară.

Mama și copilul cameră de la stația de cale ferată / tren este foarte diferit de la o cameră la aeroporturi. Am fost capabili de a schimba doar hainele și hrana pentru copii, nimic altceva de făcut acolo.

Așa că ne-am dus la mall „Atrium“, în apropiere de stația, și acolo, în cafenea în liniște așteptat trenul nostru.

Copiii alergat și a sărit în primul rând, dar după o lungă așteptare din somn. În tren suntem deja derapaj. ))) Problema cu locuri în diferite mașini, am repede decis că a fost de acord să facă schimb cu oameni. Le mulțumesc pentru asta!

În Sankt Petersburg, am fost sâmbătă la 9:00. De la stația de cale ferată Moscova la otelyaRA pe Nevsky Prospekt. care este în centru, ne-am urcat în autobuz - 5 stații.

RA Hotel la Nevsky - o rețea de hoteluri în companiile de grup București RaGroup.

Din moment ce ne-a trebuit să-și petreacă doar noaptea, am închiriat două camere la mansardă (mansarda cu ferestre).

cameră la Nevsky 44

mic dejun rapid, ne-am dus la o plimbare pe Peter.

În această zi, vremea a fost surprinzător de uscat și cald. Desigur, două zile nu a vizitat într-adevăr toate obiectivele turistice și vizita toate locurile de distracție pentru copii.

Cu copii în București, care călătoresc cu copii

În primele momente de a fi în oraș, am decis ferm să vină din nou aici.

Traseul nostru a fost terminat în aceeași spontan, ca și călătoria în sine. )))

Poate de aceea am putut vedea atât de puține atracții.

Este necesar să se pregătească în avans pentru toate! Dar există o anumită spontaneitate, entuziasm, spontaneitate si romantism.

Două zile excursie la București, ne-am dus repede peste pe Nevsky Prospect, și a vizitat mai multe obiective:

Casa „Singer“

Catedrala Kazan

În interiorul Mântuitorului Însângerat deversării

Catedrala Sf. Isaac

Masa de prânz și cină, am în cafenele locale

Destul de frumos atmosferă și de mare alimente. Dă copii de colorat, astfel încât să nu pierdeți. Dar serviciul este foarte lent. Suntem grăbindu constant chelneri pentru a ne rapid a servit, așa cum am cu copii mici.

În general week-end la București nu a reușit. Două zile minunate în capitala de nord rămâne în amintirile noastre pentru o lungă perioadă de timp. O mulțime de ceea ce noi nu am reușit încă să vadă și să viziteze. Prin urmare, o mare dorință de a veni înapoi aici.

Copiii sunt în mod surprinzător, într-o astfel de agitat (forays la obiectivele turistice) au fost îndeplinite. Cred că nici măcar nu-și dau seama că ei nu au fost în Moscova și în St. Petersburg. )))

Apreciem părerea dvs. și considerăm cititorii blogului nostru, de asemenea.