Cum mi-am petrecut vacanța de iarnă 1

Cum mi-am petrecut vacanța de iarnă

Așa că sa încheiat vacanța de Anul Nou. O mulțime de lucruri interesante sa întâmplat în timpul acestei perioade. Pentru a începe să-i spun cum m-am întâlnit Anul Nou.

Sam Anul Nou am notat în cercul intern: mama, tata si sora. Am ascultat președintele felicitări de Anul Nou, ceasul a lovit 12 și am făcut o dorință pe care trebuie sa devina realitate in acest an. Moș Crăciun mi-a adus sub bradul de Crăciun, o minge de fotbal, o carte cu povestea Artura Konana Doyle „Hound din Baskervilles“, notebook-uri frumoase și o mulțime de dulciuri. În general, tot ceea ce am vrut. A doua zi, ne-am dus pentru a vizita bunicii - le întâmpinați cu un An Nou fericit, și apoi a mers la o prezentare lângă pomul de Crăciun pe piața de teatru. Au pus în scenă concursuri Moș Gerilă și Maiden zăpadă, suntem cu ei, a condus hora, a cântat cântece. I-am spus poezia lui Moș Crăciun și el mi-a dat un album foto.

În alte zile am fost de mers pe jos în curte cu prietenii lor. Am sculptat un om de zăpadă, joc bulgări de zăpadă și de echitatie pe dealuri pe sănii. Așa că m-am dus cu părinții mei la patinoar. Chiar dacă eu nu prea știu cum să călărească și a fost acolo pentru prima oară, mi-a plăcut și sunt fericit să merg din nou atunci când mama și tata permis.

A fost de Crăciun. În afara ferestrei a fost o zăpadă frumoasă, starea mea de spirit era sărbătoare. Am adunat ca o familie pentru a merge într-o vizită la surorile Cross, deoarece nasii mei nu locuiesc în orașul nostru. Oaspeții au fost multe, și am avut un timp bun vorbind, glumind, râzând, și chiar dans. Mi-a placut uitam pe mama mea cu sora mea mai mare ghici cu o noapte înainte de Crăciun.

Vechi de Anul Nou a venit să ne viziteze fratele mamei mele și fiul său. Am mers la o plimbare în jurul orașului. Am arătat atracțiile orașului nostru, pentru a vizita teatru și au fost la circ. Un număr de 14 îmbrăcat în costume și du-te posevat de vecini și rude. Această zi îmi amintesc cel mai mult. Ne-am dus la casele lor, oamenii doresc fericire, sănătate, prosperitate, fericire și succes în Anul Nou, chiar și trecătorii de pe stradă. Dintr-o dată înălțătoare. Le mulțumim și am câștigat un sac de dulciuri, fructe și bani.

Așa cum am petrecut vacanța de iarnă

Aceste sărbători de iarnă am petrecut în oraș. Vacanță a început cu câteva zile înainte de Anul Nou, și mi se părea că ei ar merge un timp foarte lung. Înainte de Anul Nou a scăzut o mulțime de zăpadă, care a făcut iarna, mai ales o vedere fabuloasă. Am sarbatorit de Anul Nou acasă, cu întreaga familie. Și, cu toate că eu nu cred în basme, aș dori un fel de miracol sau de magie. Și așa sa întâmplat!

Mai degrabă, a fost o coincidență ciudată. În acea zi, atunci când în ajunul unei sărbători pentru o lungă perioadă de timp mama mea era ocupată în bucătărie, și tata și am îmbrăcat un pom de Crăciun, ușa a sunat dintr-o dată. Am așteptat pentru bunici, așa că am alergat să deschidă ușa. Se uită prin vizeta și nu a putut crede ochilor mei. În spatele ușii se afla un adevărat Moș Crăciun într-o haină roșie și o barbă imensă, și în apropiere de zăpadă Maiden, cu o panglica blondă. De ce m-am gândit imediat adevărat, pentru că ultima dată când a fost prost deghizat ca papă. Mult mai ușor decât ar putea fi. Moș Crăciun și Alba ca Zăpada au fost actori care au un apartament greșit, dar bomboane magie încă prins.

Într-o zi, în pauza de iarnă, am vizitat o familie în circ. Să fiu sincer, nu-mi place, pentru că m-am simțit rău pentru animale. A doua zi, impreuna cu mama sa dus la teatru pentru a juca pentru școală, a fost foarte interesant și nu plictisitoare deloc. Așa mi-am petrecut vacanța de iarnă, care, deși nu atât timp cât vara, dar bogat și interesant. Deci, acum este să aibă răbdare și să aștepte primăvara și vara.

Cum mi-am petrecut vacanța de iarnă

Iarna este un moment bun al anului. Pe stradă totul este alb, natura părea înghețat în așteptarea unui miracol. Un miracol - o celebrare a Anului Nou! Sărbătoriți Anul Nou a venit oaspetilor casa noastră. A fost distractiv! După ceasul a lovit 12, m-am dus cu un prieten pe stradă. Am jucat în zăpadă, se rostogolea pe dealuri și sparklers aprinse. Mergând acasă, prietenul meu și am fost ca oameni de zăpadă. Noi nu am dormit până dimineața, și tot în timp ce se distrează. A doua zi, oaspeții au plecat, dar spiritul de vacanță din stânga.
Mi-a plăcut vacanța de iarnă, am avut un timp bun: o mulțime de mers pe jos pe stradă, patina, du-te într-o vizită la bunica lui. Dar nu doar joacă și să se distreze. In vacanta am fost de a face karate și a trecut examenul pentru 6 kyu, am acum o centură verde, încă m-am dus la concursuri republicane, care au avut loc în satul Raevka. Și, așa cum am fost de gând să se angajeze într-o academie lingvistică a limbii engleze.

Era iarnă, un sfert este de peste și că e timpul să se odihnească. A început vacanță lungă de iarnă. Îmi place iarna și să se relaxeze în timpul acestei luni de două ori distractiv. Am petrecut o vacanță bună, dar nu uita despre noul an. Sunt sarbatorit foarte cool noul an, au existat multe focuri de artificii frumoase. La acasă a existat un copac frumos.
Dropped o mulțime de zăpadă, totul a fost alb-alb. În ciuda acestui vreme rece, mi-ar plăcea să schieze și să umble cu prietenii. In ciuda vacanta lui, am fost face toate temele, dar nu-l supraîncărcați de execuție. Aceste vacanțe au fost cele mai minunat!