vacanta mea! partea întâi

Buna ziua, buna mea. Cum pot să vă și magazinul dor.

Vreau să împărtășesc impresiile și emoțiile mele!

De data aceasta am fost în vacanță în Yalta. Acesta este un oras uimitor cu propriul său caracter și de istorie.

vacanta mea! partea întâi

Cea mai bună parte este că vara acestui an nu este la fel de fierbinte, iar temperatura a fost optim pentru pielea mea echitabil + 28.

În prima zi ne-am dus imediat la mare, a fost atât de spumante și albastru. Apa este limpede, și a navigat meduze.

Sonya a observat imediat peștii mici care înoată în apropierea apei.

Era greu de crezut că suntem într-un loc cu totul diferit, pentru că am fost în Vladimir ploile torențiale de la începutul verii și soarele, n-am visat. Și, există o frumusețe și căldură!

vacanta mea! partea întâi

A doua zi, proprietarul pensiunii unde am trăit ne-a luat un tur al Sevastopol. Acolo am văzut navele militare, monumente către nave pierdute și la doar o plimbare prin frumosul oraș.

Apoi ne-am dus la Hersonissos. Acolo a vizitat muzeul, și a atins pe ruinele.

antichități muzeu. Doar uimitoare, am stat acolo pentru o lungă perioadă de timp, a fost foarte interesant să ia în considerare și să prezinte cât mai mulți oameni au mâini itstrumenty, ustensile, decoratiuni.

vacanta mea! partea întâi

Oh, e aproape de mine. Stuc și sculptură în piatră.

Îmi place clădiri vechi, atât de multă energie în ele. Ei bine, cum te duci la astfel de locuri fără înghețată.

Pescărușii de asemenea, posibilitatea de a admira marea și Hersonissos))).

vacanta mea! partea întâi

apoi, după o vizită la Chersonesus am avut o excursie cu barca, este foarte odihnit și au adăugat puterea în căldura amiezii.

și peste tot, pește, pește, pește.

Această zi a fost atât de intensă, atunci ne-am dus la templul lui Foros.

vacanta mea! partea întâi

Specii cu smotrovoy- pur și simplu încântător!

cum a fost bine. Această zi îmi voi aminti pentru o lungă perioadă de timp. Numărul venit zhudko obosit și ars, dar fericit acest tur.

Acum, vreau să vorbesc un pic despre orașul în sine.

Yalta este un oras complet tkristichesky, a existat magazine mici, cu timpii morți produkrami, pentru o mulțime de buticuri cu vitrine de sticlă, au poke peste tot, cel mai mult pe malul mării. Acest lucru este incomod și chiar ne enervant, pentru că pentru a cumpăra apă plată, a trebuit să treacă prin toată cheiului și du-te la piață sau la un mic magazin alimentar, și apoi prodelyvat în același mod la mare. Pe malul mării mers pe jos o grămadă de oameni îmbrăcați în personaje de desene animate este o creaturi foarte urât, care pur și simplu se diluează banii cu ajutorul ca un imagini nevinovat pe telefonul mobil. Așa că am prins prima zi, au luat copilul cu acest monstru, apoi a venit altul, imagine fvtoroy eliminate. Totul a fost făcut în camera noastră în jos. Apoi au venit și au spus că este gratuit, așa cum au fost, 100R fotografie. Nu a fost nici o adiere si ne-am dat 1000. După aceea, a cerut în mod natural pentru schimbare, dar nu a fost 800R. dar numai 200. Vă puteți imagina! Am început să displace prețul a fost 100R. nu 400 pe ciudat cal într-un costum și crocodil, dar ei au spus că nu a spus că și prețul este de 400 de ruble pentru fiecare dintre cele două imagini. Am certat aproape direct pe malul mării, starea de spirit a fost complet stricat. Fotografiile am eliminat că acest caz nu ne-amintesc de o astfel de experiență slabă.

DAR! Prietenii nu fotkat astfel de animale îmbrăcate într-un oraș ciudat. ei văd vizitatori și o rasa credul.

Acum, înapoi la arhitectura. Acesta este un oras incredibil de frumos, cu istorie și clădiri vechi, m-am îndrăgostit de mine stilul modernist familiar, admira ușor sculpturile si ornamentele florale!

vacanta mea! partea întâi

vizionarea o astfel de frumusete am avut o mulțime de schițe la lucrări noi cu miniaturi sculpturale.

Această clădire, care este de aproximativ în fiecare zi, ne îndreptam spre mare.

telecabinele din Yalta sunt două, un pic mai direct prin oraș, iar al doilea se duce la AiPetri, dar despre asta mai târziu.

vacanta mea! partea întâi

Pentru a fi sincer, nimic special, o creștere mică într-o cabină închisă pentru 1-2 persoane. Dar, în partea de sus am mers un pic.

A doua zi, am decis să poarte rochie lor strălucitoare pentru a dilua imagini color))

Ei bine, așa cum fără selfie)))

vacanta mea! partea întâi

Am trăit într-o casă mică pe deal este, eu pot să vă spun este foarte util, așa cum am pierdut in greutate in timpul vacantei la 6 kg. Pentru că în fiecare zi, vom merge în sus și în jos pe deal, dar mi-a placut! Zhdvizhenie este viața, mai ales când ai un zhudko loc de muncă sedentar.

Ne place să merg la muzee mai mult decât se află pe plajă și friptură până capătă o culoare aurie, așa că pentru noi nu era evident că deja în vacanță săptămâna trecută, iar noi nu sunt foarte bronzat. dar am văzut o mulțime!

Următorul tur a fost în Grădina Botanică.

Acesta este un loc mi-a placut cel mai mult, există atât de multe plante frumoase, copaci și flori, care pur și simplu nu pot să cred ochii mei că există o astfel de frumusete!

Aleea Bamboo! astfel de mare și de apel plantele au căzut în dragoste cu ei.

vacanta mea! partea întâi

Nu așa cum am văzut trandafiri.

sera cu cactusi, a fost sooo fierbinte și înjunghiat peste tot în jurul, dar am avut o mulțime de distracție, deoarece există atât de multe specii de cactuși!

mici iazuri cu nuferi de pește și portocaliu.

vacanta mea! partea întâi

și, desigur, palma ta preferată le obazhaet!

și am fost în labirint, există într-adevăr înfricoșător, el e mare si inalt, plimbare lungă pentru a găsi o cale de ieșire

nu am observat că era seară.

vacanta mea! partea întâi

Această zi a fost pur și simplu uimitoare!

În continuare a fost planificat excursie la Cuibul Randunicii.

Ne naviga înapoi pe barca si sa bucurat de plajele stâncoase de la Yalta.

un loc frumos, dar în interior nu am primit, pur și simplu a stat acolo și a plecat. Dar ea a plăcut plimbare pe vapor.

Acest blog este un loc pentru o fotografie zakonchilos- continuare a doua parte în următorul blog.